سیستم امنیتی ساختمان

Rfid چیست؟ و چگونه کار میکند؟‎
Rfid چیست؟ و چگونه کار میکند؟‎
ژوئن 16, 2019
سیستم ویپ برتر است یا سانترال؟
سیستم ویپ برتر است یا سانترال؟
ژوئن 23, 2019

سیستم امنیتی ساختمان

یکی از راه های حراست از منزل استفاده از نیروی انسانی نگهبان است که در اکثر ساختمان ها و محله ها گمارده شده اند اما این کافی نیست برای اینکه امنیت محیط خانه شما به طور کامل حفظ شود لازم است سیستم های امنیتی در آن نصب گردند ,

سیستم هایی برای محیط داخلی منازل و سیستم هایی برای محیط خارجی .

خریدار می تواند از انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی موجود یکی را با توجه به نوع نیاز خود انتخاب و نصب نماید ,

محافظت از خانه اولین قدم در تامین امنیت جان و مال شماست از این رو توصیه می گردد به هنگام خرید اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشید .

انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی به جهت رصد حرکات و رفتارهای افراد نصب می گردند و هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند , برخی از انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی شامل :

دزدگیرها و تجهیزات زنگ دار , انواع دوربین های مداربسته , چراغ های نصب شده در محیط خارجی و ..

در انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی آنچه که اهمیت دارد تامین امنیت محیط به بهترین نحو است البته برخی از این سیستم ها دارای قیمت بالایی بوده و خریدار ترجیح می دهد از نمونه های ارزان تر آن استفاده کند .

 

انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی

از انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی موجود دوربین مداربسته است که پرکاربرد ترین آن ها هم محسوب می شود چرا که دارای قابلیت ها و مزایای بیشماری بوده و بسیاری از مشتریان از نحوه عملکرد آن ها رضایت دارند .

یکی از اهداف خرید دوربین مداربسته نصب آن ها در منازل مسکونی است , همواره افرادی به دنبال تامین امنیت فضای منزل خود هستند از این از سیستم های حفاظتی چون دوربین های مداربسته استفاده می کنند . نصب این نوع تجهیزات کمک شایانی به حفظ آرامش و امنیت محیط منزل می کند و در مقایسه با دیگر تجهیزات امنیتی قیمتی مقرون به صرفه تر دارد .

برای خرید و نصب این نوع از انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی لازم است در ابتدا نوع کاربری دوربین و محل نصب آن تعیین شود , این سیستم های امنیتی را می توان در فضای داخلی و خارجی منزل نصب کرد :

 

درب های ورودی

اولین محلی که دوربین مداربسته در آن نصب می شود  درب های ورودی و خروجی ساختمان است چرا که محل عبور و مرور ساکنین ساختمان و حتی افراد غریبه ای است که قصد ورود به ساختمان را دارند , با نصب دوربین مداربسته با کیفیت می توان تمامی این افراد را شناسایی و حرکات آن ها را زیر نظر گرفت .

نصب دوربین مداربسته در این اماکن باید به گونه ای صورت پذیرد که تمام منطقه را پوشش دهد .

 

آسانسور ساختمان

در صورت وجود آسانسور در ساختمان می توانید یک دوربین مداربسته در آن نصب کنید با این کار می توان از حوادثی که احتمال دارد در این محل رخ دهد جلوگیری نمایید .

 

پارکینگ ساختمان

ساکنین ساختمان خودرو های خود را در پارکینگ ساختمان پارک می کنند از انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی می توان در این امکان هم استفاده کرد تا مانع از سرقت و وقوع جرایم شد , دوربین بایستی به گونه ای نصب شود که ورود و خروج ماشین ها و افراد را به خوبی نشان دهد .

 

خرید انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی

انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی با هدف محافظت از منازل نصب می گردند از این رو نوع و محل نصب آن ها اهمیت زیادی دارد , در هریک از محیط ها نوع دوربین به جهت میزان متراژ , نور فضا و .. متفاوت است

و خریدار می تواند با راهنمایی های یک مشاور و فروشنده باتجربه و دلسوز بهترین انتخاب را داشته باشد .

انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی بایستی دارای یکسری ویژگی ها باشد تا بتواند به طور کامل امنیت محیط را حفظ و از منزل شما محافظت کند از جمله این ویژگی ها می توان موارد زیر را نام برد :

 

کیفیت تصاویر

میزان کیفیت تصاویر نه تنها در انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی بلکه در تمامی کاربری های دوربین مداربسته اهمیت دارد , رزولوشن تصاویر باید به گونه ای باشد که تمامی جزئیات را نمایش دهد و چهره افراد را با طور دقیق تشخیص دهد .

 

دید در شب

لازم است دوربین های مداربسته قابلیت دید در شب را داشته باشند چرا که عمدتا رفت و آمدهای مشکوک در شب و به هنگام تایکی رخ می هد و دوربین بایستی در این زمان ها دید کافی را داشته باشد .

 

قیمت دوربین

از ویژگی های مهم دوربین های مداربسته قیمت آن است ,هزینه خرید دوربین مداربسته و تجهیزات آن در نظر بسیاری افراد فاکتوری مهم است و بایستی به آن توجه کرد .

 

ضبط صدا

از دیگر قابلیت های دوربین مداربسته می توان به قابلیت ضبط صدا اشاره کرد , با ضبط صدای دو طرفه می توان در مواردی به افراد مشکوک تذکر داد و آن ها را از وجود خود آگاه کرد .

هر کدام از موارد بالا بایستی به هنگام تهیه انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی در نظر گرفته شود , هر کدام از این فاکتور ها می توانند به تنهایی کیفیت دوربین مداربسته را تعیین کنند و از این طریق می توان به راحتی منزل خود را کنترل کرد .

 

انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی ارزان قیمت

برای اینکه دوربین مداربسته و انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای تهیه کنید لازم است با شناسایی دقیق نوع کاربری و کسب اطلاعات در این زمینه اقدام به خرید دوربین مداربسته و تجهیزات آن نمایید .

بهترین راه محافظت از منزل استفاده از انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی است و هزینه کمتری در مقایسه با به کارگیری نیروهای انسانی دارد ,

با استفاده از اطلاعاتی که در بالا شرح داده شد می توانید بهترین انواع سیستم های امنیتی منازل مسکونی را با قیمتی مناسب برای منازل خود تهیه نمایید و از حریم شخصی خود و افراد خانواده تان محافظت نمایید .

 

پیج اینستاگرام آراسنسور

 

کانال تلگرام آراسنسور

 

دیدگاه ها بسته شده است