سیستم سانترال چیست و چه کاربردی دارد‎

لوله فلکسی چیست و کاربرد آن چیست؟‎
لوله فلکسی چیست و کاربرد آن چیست؟‎
مارس 11, 2019
همه چیز درباره RFID‎
همه چیز درباره RFID‎
مارس 17, 2019
سیستم سانترال چیست و چه کاربردی دارد‎

سیستم سانترال چیست و چه کاربردی دارد

سیستم سانترال به طور مثال به منظور ایجاد یک شبکه شخصی در یک اداره یا شرکت مورد استفاده قرار میگیرد که در آن میتوان تعدادی خط تلفن از خط های شهر و امکان استفاده برای چند تلفن را فرا در واقع یک دهم سازد.

دستگاه های سانترال مانند یک مرکز مخابرات کوچک را عمل می کنند که در اختیار یک اداره یا مجموعه قرار می گیرد. امکانات این دستگاه های سانترال و تلفن های سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها را وادار به استفاده از این سیستم می کند.

از این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا ، درسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر ، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد. پاناسونیک با ارائه سیستمهایی با کارایی و امکانات بالا و قیمت مناسب توانسته در این زمینه پیشتاز باشد

دستگاه سانترال IP phone

تا به امروز هرچه صحبت شد از دستگاه های سانترال کم ظرفیت بود که کارایی آن ها محدود به استفاده از خطوط تلفن می شد و در صورت بروز هر مشکلی برای خطوط عملا فعالیت شرکت را تحت تاثیر خود قرار می داد. سانترال کم ظرفیت پاناسونیک این قابلیت را ندارد که در صورت توسعه سازمان، ارتقاء یافته و متناسب با فعالیت شرکت خدمات مورد نظر را ارئه کند زیرا حداکثر پشتیبانی این دستگاه ۸ خط شهری و توانایی ارائه خدمات را به حداکثر ۲۴ داخلی داشته که این دستگاه از تلفن های آنالوگ و هایبرید صرفا استفاده می کند و تلفن های دیجیتال بر روی این دستگاه ۸به۲۴ قابل استفاده نمی باشد.

با هوشمند شدن موبایل ها، کاربران از اینترنت فقط برای جستجو و یا وب گردی استفاده نمی کنند و اینترنت را یک راه ارتباطی آسان و ارزان می دانند. پاناسونیک نیز از این راه ارتباطی سریع و آسان در تولید دستگاه های سانترال خود استفاده کرد.

پاناسونیک در تولید دستگاه سانترال پرظرفیت دیجیتال و دستگاه سانترال تحت شبکه از نرم افزار ها و کارت هایی استفاده کرد که این قابلیت را به دستگاه می دهند که بتوانند از طریق اینترنت تماس برقرار کرده و یا خیلی از اطلاعات دستگاه مرکز تلفن را از طریق ایمیل با فرد درخواست کننده در میان بگذارد. با به کار بردن این کارت ها در سانترال این امکان برای تمام کاربران فراهم می شود که تماس هایی با کمترین هزینه ممکن را داشته باشند

دیدگاه ها بسته شده است