نسلی نو از دوربین های مداربسته‎

نکات مهم درباره امنیت شبکه
نکات مهم درباره امنیت شبکه
می 25, 2019
استاندارد های سیستم اعلام حریق‎
استاندارد های سیستم اعلام حریق‎
ژوئن 2, 2019
نسلی نو از دوربین های مداربسته‎

نسلی نو از دوربین های مداربسته‎

تولید کننده های بزرگ مثل سامسونگ و سونی خیلی وقت است که دوربینی با لنز UltraHD یا 4K TV را تولید کرده و به دست مصرف کننده رسانده اند.

یکی از انواع جدید تکنولوژی دوربین مداربسته با رزولوشن بالا 4K نام گرفته شده، چون که این رزولوشن ابعاد 4096 × 2160 را فراهم می کند. این رزولوشن 4 برابر رزولوشن 1080 پیکسل (1920 × 1080) و به این معنی است که شما می توانید 4 برابر کیفیت بیشتری روی صفحه نمایش خود را داشته باشید. برخی از تولید کننده ها این لنز Ultra HD را به طور مخفف به آن UHD می گویند. Ultra HD در واقع یک رزولوشن کمی متفاوت است که با 2160 × 3840 کار می کند، گاهی اوقات نیز به عنوان 2160p نیز شناخته می شود.

دوربین های 4K یا Ultra HD که مانند Full HD یا 1080p تولید شد، این فرمت های ویدئویی با کیفیت بسیار بالا تری از Full HD است که شفافیت بسیار زیادی را به شما نمایش می دهد.

تفاوت Full HD با Ultra HD

به دوربین های 4K اغلب 8MP می گویند، زیرا این امر می تواند تعداد پیکسل های واقعی و با وضوح تری را در تصویر به نمایش بگذارد. یک منطقه بسیار بزرگتر برای تصویر 4K وجود دارد. و اون این است که 1080p یا Full HD فقط 2MP است، این به شما جزئیات بسیار کمتری در مقایسه در کنار 8MP است.

چرا من باید دوربین مدار بسته‌ای با کیفیت 4K بخواهم؟

از نظر کیفیت و وضوح تصویر شفاف دوربین مدار بسته Ultra HD بسیار عالی خواهد بود. با این حال، این نمی تواند دلیل اصلی یا قانع کننده‌ای برای درخواست این نوع سیستم باشد. ما فکر می کنیم که یکی از مزیت اصلی و مهم دوربین Ultra HD این است که به شما اطمینان می دهد به طور بالقوه تعداد دوربین های مورد نیاز خود را کاهش دهید زیرا اینو دوربین به طوری موازات بیشتری تصویر برداری میکند و آن را به شما با جزئیات بسیار دقیق تری نمایش می دهد.

مزایای اضافی مانند اینکه قادر به جستجو برای یک پلاک ماشین خاص (تشخیص ANPR) یا جستجوی مدرسه از طریق یک پایگاه داده از تصاویر چهره برای جستجوی محل دانش آموزان است.

تصور کنید یک گالری هنری یک زنگ هشدار را ایجاد می کند که باید یک تصویر را برداشته و با تغییر در پیکسل ها در دوربین مداربسته قابل شناسایی است .

وضوح گسترده در تصویر، تمام ابزارهایی را برای سیستم های پیشگیرانه و گام های بزرگ برای دور شدن از صفحه نمایش های برفکی فراهم می کند تا به جلوگیری یک حادثه از شب قبل کمک کنند.

دیدگاه ها بسته شده است