آشنایی با دوربین مداربسته تحت شبکه 32 مگاپیکسلی‎

سیمکشی سیستم اعلام حریق
سیمکشی سیستم اعلام حریق
فوریه 20, 2019
ساختمان یا خانه هوشمند BMS چیست؟
ساختمان یا خانه هوشمند BMS چیست؟
فوریه 26, 2019
آشنایی با دوربین مداربسته تحت شبکه 32 مگاپیکسلی‎

آشنایی با دوربین مداربسته تحت شبکه32 مگاپیکسلی

کمپانی هایک ویژن به عنوان یکی از برترین برندها و تولید کنندگان صنعت نظارت تصویری همواره با نوآوری‌های خود جزوی از رهبرهای بازار بوده است. تا جایی که با معرفی برخی تکنولوژی‌های خود که به بازار دوربین مداربسته ارائه داده و باعث پیشرفت‌ تکنولوژی شده است.
شرکت Hikvision با رونمایی از دوربین مدار بسته پانورامیک 32 مگاپیکسل ultra HD جدید خود تحت سری PanoVu تحت شبکه، مرزهای تکنولوژی در صنعت نظارت تصویری را برای بار دیگر تکان برد.
دوربین مداربسته پانورامیک تحت شبکه جدید 32 مگاپیکسلی سری PanoVu هایک ویژن از سنسور 1/2″ Progressive Scan CMOS جهت ارائه تصویر پانوراما حقیقی با زاویه دید افقی 180 درجه و زاویه دید عمودی 95 درجه بهره می‌برد.
این دوربین مداربسته مولتی سنسور هایک ویژن بطور خودکار تصاویر 4 لنز را با یکدیگر ادغام کرده و تصویری یکپارچه به و بسیار با کیفیت را به کاربر نمایش می‌دهد.
برای اضافه کردن این دوربین مداربسته مولتی سنسور به سری PanoVu که مورد استقبال فراوان قرار گرفته و جوایز زیادی را به خود اختصاص داده بسیار هیجان‌زده شده ایم. سازمان‌ها همواره در پی راه‌های جدید و مدرن برای نظارت و تامین امنیت فضاهای باز و وسیع در محیط کاری خود هستند. دوربین مدار بسته 32 مگاپیکسلی ما به این سازمان‌ها بهترین کیفیت تصویر پانورامیک موجود در بازار را نمایش می‌دهد.”

کیفیت تصویر HD شگفت‌انگیز

دوربین مداربسته هایک ویژن سری PanoVu با کیفیت تصویری HD با حداکثر رزولوشن 8160 × 3616 پیکسل را نمایش می‌دهد. وضوح تصویر 32 مگاپیکسل روی 30 فریم بر ثانیه (fps) این محصول، هنگام بازبینی تصویری شفاف را به نمایش میگذارد.

وضوح HD – حتی در تاریکی شب

این مدل دوربین مداربسته Hikvision با بهره‌گیری از قابلیت‌های ویژه مخصوص شرایط محیطی کم‌نور و 4 چراغ LED مادون قرمز، در اماکنی که به اندازه کافی روشن نیستند و حتی در شرایط با لوکس صفر نیز قادر به ضبط تصاویر پانورامیک HD  تا فاصله 20 متر می‌باشند.

دیدگاه ها بسته شده است